Azuki–Steve Chung

Azuki posiluje vlastní řady a najímá zkušeného hollywoodského veterána

Ve čtvrtek oznámila NFT značka Azuki, že najala zkušeného manažera zábavního průmyslu Steva Chunga jako provozního ředitele, s cílem rozšířit se nad rámec digitálních sběratelských předmětů.

Chung, který má zkušenosti z Hollywoodu a Silicon Valley, bude pracovat na růstu fanouškovské základny a příjmů Azuki. „Jsme v post-NFT světě,“ řekl Chung pro The Block. „Ale s 50 000 nadšenými majiteli postav máme jasnou cestu, jak využít tuto komunitu.“

Značky NFT jako Bored Apes, Pudgy Penguins a Azuki se přesouvají k tradičním strategiím, jako je tvorba obsahu, hry a merchandising, aby čelily klesajícím příjmům z licenčních poplatků. Chung zmínil animovaný seriál založený na IP Azuki, který využívá popularitu anime. První epizoda má na YouTube přes 1 milion zhlédnutí během měsíce.

Azuki se odlišuje svým anime tématem, poznamenal Chung. „Přijímáme anime kulturu, na rozdíl od jiných obecných objektů nebo zvířat.“

V březnu se Azuki spojila s Arbitrum Foundation, aby vytvořila Web3 síť pro fanoušky anime. Azuki, vyvinutá losangeleskou společností Chiru Labs, pokračuje v inovacích.

Před Azuki byl Chung globálním ředitelem pro CJ ENM Entertainment a pracoval pro Fox Corporation. Absolvent Stanfordu a Harvardu začínal svou kariéru u Goldman Sachs.



Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..