Azuki posiluje vlastní řady a najímá zkušeného hollywoodského veterána
Ve čtvrtek oznámila NFT značka Azuki, že najala zkušeného manažera zábavního průmyslu Steva Chunga jako provozního ředitele, s cílem rozšířit se nad rámec digitálních sběratelských předmětů.
Chung, který má zkušenosti z Hollywoodu a Silicon Valley, bude pracovat na růstu fanouškovské základny a příjmů Azuki. „Jsme v post-NFT světě,“ řekl Chung pro The Block. „Ale s 50 000 nadšenými majiteli postav máme jasnou cestu, jak využít tuto komunitu.“
Značky NFT jako Bored Apes, Pudgy Penguins a Azuki se přesouvají k tradičním strategiím, jako je tvorba obsahu, hry a merchandising, aby čelily klesajícím příjmům z licenčních poplatků. Chung zmínil animovaný seriál založený na IP Azuki, který využívá popularitu anime. První epizoda má na YouTube přes 1 milion zhlédnutí během měsíce.
Azuki se odlišuje svým anime tématem, poznamenal Chung. „Přijímáme anime kulturu, na rozdíl od jiných obecných objektů nebo zvířat.“
V březnu se Azuki spojila s Arbitrum Foundation, aby vytvořila Web3 síť pro fanoušky anime. Azuki, vyvinutá losangeleskou společností Chiru Labs, pokračuje v inovacích.
Před Azuki byl Chung globálním ředitelem pro CJ ENM Entertainment a pracoval pro Fox Corporation. Absolvent Stanfordu a Harvardu začínal svou kariéru u Goldman Sachs.