BAYC a BAPE oznámili spolupráci v oblasti streetwearu
Včera oznámil Bored Ape Yacht Club (BAYC) svou nejnovější spolupráci s ikonickou japonskou značkou streetwearu BAPE. Oznámení bylo zveřejněno prostřednictvím oficiálního účtu Bored Ape Yacht Club na platformě X.
Zatímco konkrétní detaily o kolekci zůstávají v tajnosti, je pravděpodobné, že spolupráce přinese limitovanou kolekci oblečení a doplňků, která kombinuje estetiku obou značek. Mnoho lidí spekuluje o možných tajných zprávách, které může obrázek obsahovat, včetně krabice na boty v pravém horním rohu obrázku s logem BAPE, což by mohlo naznačovat, že kolekce může zahrnovat také obuv.
Bored Ape Yacht Club, známý svými NFT v podobě opic, očaroval sběratele umění a nadšence kryptoměn. Nyní spojením sil s BAPE, se zdá, že spolupráce je předurčena k úspěchu. BAPE, založen v roce 1993 pod názvem „A Bathing Ape“ a známý svým charakteristickým kamuflážním vzorem a logem opice, je považována za klíčového hráče na poli streetwearu.
V srpnu oslavil BAPE své 30. výročí vydáním limitované edice tenisek ve spolupráci s adidas Originals, které byly vydány jako NFT.
Kolekce od BAYC a BAPE bude mít svou premiéru na festivalu ApeFest v Hongkongu a poté bude k dispozici v obchodech BAPE po celém světě. Majitelé BAYC budou mít tu výhodu, že budou mezi prvními, kdo tuto limitovanou řadu obleče.
Toto partnerství zdůrazňuje potenciál pro inovace a kreativitu v metaverse, stejně jako rostoucí vliv digitálních aktiv a virtuálních komunit na světové scéně.
Obě značky jsou známé svým závazkem kvality, autentičnosti a inovaci, a proto tato spolupráci slibuje vytvořit kolekci, která nebude jen módní, ale také reprezentuje spojení módy a technologií.