Vstup BMW do web3

BMW požádalo o registraci ochranné známky. Chystá se do Metaversu?

Německý výrobce aut BMW přichází do světa Metaverse. Jeho aktuální plány jsou sice zatím zahaleny rouškou tajemství, podle společnosti USPTO, která se zabývá spisy ochranných známek Metaverse a NFT, však již společnost požádala o ochrannou známku. Ta by se měla týkat právě spojení loga a názvu BMW v souvislosti s Web3 světem. Samotná přihláška zahrnuje různé multimediální soubory včetně výtvarných děl, hudby a videí, ale také počítačových programů, her a virtuálních aut.

Trochu víc se dozvídáme z nedávno spuštěné webové stránky BMW, která se týká Metaverse. Projekt dostává název Dreams (v překladu sny) a uživatele zve do virtuálního světa, aby prozkoumali model iX1 ve „třech neskutečných snech.“ Naznačují také, že uživatelé budou moci získat suvenýr v podobě BMW mikiny.

Automobilka tak promuje svůj nový model, předpokládáme však, že když už se do Web3 pustila, nezůstane jen při několika animacích.

BMW se však ve světě Web3 setká s velmi velkou konkurencí i v kategorii luxusních značek. Aktuálně jsme informovali o spuštění projektu Porsche, v minulosti už s NFT experimentoval například i Mercedes. V roce 2022 už své nápady představili také Alfa Romeo, Lamborghini či McLaren. Každá ze značek preferuje jiný přístup, všechny si však v konečném důsledku budou v Metaversu konkurovat podobně jako v reálném světě. Bude proto zajímavé sledovat, které přijdou s revolučními nápady a čím se pokusí sběratele přesvědčit.

Společnost už před necelým rokem vydala malou kolekci BMW Museum of Sound, ta však byla spíše experimentem, kterému nikdo velkou pozornost nevěnoval.



Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..