Buď v obraze #32: Azuki má za sebou kritický týden, H. Styles přivedl tisíce fanoušků k blockchainu
Vítejte u 32. přehledu toho nejzajímavějšího z Web3 světa! Na nedávném koncertu Harryho Stylese si 5 000 fanoušků otevřelo digitální peněženky prostřednictvím aplikace EVNTZ, která odměňuje fanoušky pomocí blockchainu. Projekt Azuki měl v uplynulém týdnu problémy se spuštěním nové kolekce, což způsobilo pokles hodnoty projektu. V neposlední řadě pak Sony investuje 3,5 milionu dolarů do Web3 společnosti a společnost Lacoste představuje nový gamifikovaný ekosystém ve své Web3 strategii.
Harry Styles přiměl 5 000 fanoušků založit si blockchainovou peněženku
Na nedávném koncertu si 5 000 fanoušků popové hvězdy otevřelo digitální peněženky prostřednictvím aplikace EVNTZ, která chystá odměňování fanoušků založené na blockchainu. Začátkem tohoto měsíce odehrála britská popová hvězda a bývalý člen skupiny One Direction, Harry Styles, koncert na hradě Slade v Irsku. Kim O’Callaghan, zakladatelka EVNTZ, řekla, že 5 000 z 80 000 přítomných fanoušků si prostřednictvím aplikace vyžádalo peněženky, které navíc získaly více než 100 000 jedinečných interakcí. Aplikace, která podle O’Callaghanové plánuje v roce 2024 nabídnout zážitky pro další umělce, byla navržena tak, aby byla bezproblémovým vstupním bodem do technologie blockchain. A to bez nutnosti předchozích zkušeností. Detaily typu seed fráze nebo poplatků za gas jsou tak ponechány „pod pokličkou“.
Spuštění nové kolekce od Azuki nedopadlo podle očekávání, komunita je zklamaná
Azuki, populární NFT projekt, zažil problémy se spuštěním nové kolekce Elementals. Technické potíže bránily některým vlastníkům získat nová NFT a kolekce se podobala příliš původním NFT, což snížilo hodnotu projektu. To vedlo ke zklamání komunity a poklesu ceny Azuki NFT o více než 40 %. Více v článku zde.
Sony investuje 3,5 milionu dolarů do Web3 společnosti
Společnost Sony pokračuje ve svém působení v oblasti nových technologií a nedávno oznámila novou investici do budování globální infrastruktury na podporu Web3. Sony Network Communications – dceřiná společnost Sony – a japonská technologická společnost Startale Labs (odhalily novou obchodní spolupráci a investici ve výši 3,5 milionu dolarů. Partnerství podpoří rozvoj služeb a produktů společnosti Startale, včetně jejího cíle vytvořit komplexní řešení pro Web3 vývoj a zaměřit se na propojení reálných aktiv s ekosystémem Web3.
Studio Yuga Labs spustilo hru HV-MTL Forge
Yuga Labs nedávno vydalo trailer a herní průvodce pro HV-MTL NFT, které poskytují hráčům podrobnosti o této očekávané hře. Hráči mohou stavět dílny, pomáhat svým Mechům odemknout další úrovně a soutěžit o vzácné předměty. Hra se skládá ze šesti sezón a nabízí dobrodružství plné tajemství a epických příšer. Více v článku zde.
Binance obnovuje kolekci Ronaldo CR7 NFT, navíc s řadou reálných zážitků
Binance NFT, představuje očekávanou kolekci Forever CR7: The GOAT NFT. Tato nová kolekce se zaměřuje na ztvárnění nejvýznamnějších gólů. Při původním uvedení CR7 NFT, které proběhlo v roce 2022, dosáhla průměrná cena úctyhodných 22 800 dolarů. Nyní, s kolekcí Forever CR7 budou mít držitelé možnost využít různé fyzické výhody, včetně exkluzivních zážitků s Ronaldem osobně. Nejvzácnější a nejvyhledávanější NFT v kolekci jsou ty s označením Super Super Rare (SSR). Tyto NFT budou draženy 3. července s cenou 15 000 dolarů za každý kus. Šťastní výherci získají přístup k reálným příležitostem, jako je soukromá tréninková session s legendárním fotbalistou. Pro ty, kteří hledají cenově dostupnější možnosti, nabízí NFT s označením Super Rare (SR) autogramem podepsaná trička, dresy a další merchandising s Ronaldem. Tyto NFT lze získat prostřednictvím mechanismu předplatného Binance za 200 amerických dolarů.
Lacoste odhalilo nový gamifikovaný ekosystém
Lacoste představuje novou fázi svého Web3 programu, který propojuje držitele NFT s gamifikovaným ekosystémem. Uživatelé UNDW3 NFT mohou zapojit své kryptoměnové peněženky a získat přístup k soutěžím, úkolům a komunitním událostem. Cílem Lacoste je vytvořit trvalejší digitální destinaci pro své zákazníky. Více v článku zde.