Buď v obraze #7: LG chce Metaverse na svých obrazovkách, Moonbirds oznamuje partnerství s hollywoodskou agenturou
Vítejte u prvního přehledu v novém roce! První týden se nesl v duchu partnerství, kdy téměř všechny novinky jsou v tomto článku věnovány spolupracím tradičních značek s Web3 značkami. Technologický gigant LG hodlá přinést Metaverse na své televizní obrazovky. V další novince pak populární hra PUBG Battlegrounds oznámila partnerství s platformou, která se věnuje Web3 gamingu. Mastercard již delší dobu neskrývá zájem o blockchain a Web3, a proto není příliš překvapením, že plánuje vytvořit „inkubátor“, který pomůže začínajícím hudebním talentům vstoupit do světa Web3. V poslední novince pak Moonbirds oznamuje ambice stát se globální značkou. Pomoci by v tomto mělo partnerství s jednou z největších hollywoodských agentur. Pokud pominu již opravenou chybu platformy Magic Eden (dočtete se níže), tak nám první týden v roce začal velmi slibně!
LG Electronics hodlá přinést Metaverse platformy do svých televizních obrazovek
Jihokorejský technologický gigant LG Electronics oznámil, že se spojil s cloudovými platformami Oorbit a Pixelynx. Tyto společnosti budují svůj hudební, herní a Web3 ekosystém. Uvedená spolupráce má uživatelům umožnit procházet virtuální světy, koncerty a hrát multiplayerové hry prostřednictvím jejich LG TV. Spoluzakladatel společnosti Oorbit, Pooya Koosha, označuje toto partnerství jako jedinečnou příležitost přinést Metaverse milionům LG zákazníků. LG Electronics neskrývá zájem o blockchain a vše okolo něj již relativně delší dobu. V březnu 2022 společnost zahrnula mezi své oficiální business cíle také „vývoj softwaru na bázi blockchainu a kryptoměn“.
Populární hra PUBG Battlegrounds oznámila partnerství s Web3 platformou Banger Games
PUBG Studios, které stojí za populární akční hrou PUBG Battleground, spojuje své síly s Web3 herní platformou Banger Games, a to za účelem integrace NFT do hry. Uživatelům, kteří se přihlásí do „Alpha testu“ budou zpřístupněny tři nové herní režimy a také dostanou speciální (neobchodovatelné) NFT jako odměnu. Banger Games očekává velký zájem o vstup do „Alpha testu“, jelikož hráčům také přinese určité limitované artefakty do hry. Studio PUBG nebude muset vytvářet žádnou vlastní NFT kolekci, neboť se platforma Banger postará o veškeré náležitosti související s využitím blockchainu.
NFT tržiště Magic Eden umožnilo prodat falešné NFT v originálních kolekcích
Největší tržiště Solany, Magic Eden, přiznalo tuto chybu platformy ve středu na Twitteru a požádalo uživatele, aby si obnovili stránku ve svém prohlížeči. Tržiště věří, že bylo zasaženo méně než 10 kolekcí. Jeden ze zasažených projektů byl i y00ts, tedy jedna z nejhodnotnějších kolekcí Solany. „Problém byl vyřešen přidáním dalších verifikačních vrstev“, uvedlo tržiště v nadcházejícím Tweetu. Magic Eden nabídne kompenzaci všem zasaženým uživatelům, konkrétně by se mělo jednat o 25 kusů NFT ze 4 různých kolekcí.
Mastercard pomůže začínajícím hudebním umělcům rozjet svou kariéru ve Web3
Program je zacílen na 5 hudebníků, kteří mají zájem založit a dále rozvíjet svou značku ve světě Web3. Dílčím cílem je pak edukace lidí z hudební branže na téma, co jim může technologie Web3 nabídnout. Program začne na jaře a naučí umělce, jak budovat svou značku ve Web3 a také jak funguje mechanismus NFT. Mastercard také vydá NFT kolekci zvanou Music Pass, která poskytne výukové materiály a unikátní zdroje informací lidem mimo program. Projekt jako mnoho jiných firem využije Polygon blockchain, který ve Web3 nabírá na své popularitě.
Moonbirds se má stát globální značku, kolekce oznamuje partnerství s United Talent Agency
Proof, tvůrce kolekce Moonbirds, má ambice dostat značku i mimo svět Web3. Pomoci mu v tom má významná spolupráce. United Talent Agency (UTA) je jednou z TOP3 hollywoodských společností, která se zabývají nadějnými osobnostmi. Kevin Rose, CEO společnosti Proof, uvedl, že spolupráce pomůže kolekci expandovat v oblastech partnerství se značkami, tvorbou a prodejem merche, licencí a sponzorství. Moonbirds se také dostane k médiím jako je televize, film, případně tisk. Pro UTA se však nejedná o první spolupráci s NFT projekty, již dříve navázala spolupráci s CryptoPunks a Deadfellaz. V říjnu minulého roku také agentura začala spolupráci s investiční firmou Investcorp, jejichž cílem je podpořit investice ve Web3 startupech.