Doodles představí inovativní spojení zážitků a nakupování
Doodles letos v létě spoustí svůj vůbec první koncept spojující zážitky a nakupování ve spolupráci s CAMP, jednou z nejoblíbenějších maloobchodních značek zaměřených na rodinu.
CAMP je společnost zaměřující se na tzv. hybridní nakupování spojující zážitky a nakupování. CAMP působí v NYC, LA a Dallasu a má za sebou spolupráce se značkami jako je Disney nebo Nike. Toto partnerství dá Doodles jedinečnou příležitost představit se široké veřejnosti.
Doodles jsou známí tím, že produkují pohlcující zážitky, které kombinují skutečný a digitální svět, ať už to byly zážitky vytvořené na SXSW nebo na Art Basel
Nyní se ale Doodles hodlají posunout dál. Místo toho, aby se zážitek objevil jen na pár dní, tento projekt bude permanentní. Stejně jako Disney Land nebo Universal Studios pro své příznivce, se Doodles snaží dát lidem příležitost zažít jejich značku úplně jiným způsobem a nakonec se do Doodles znovu a znovu zamilovat.
Spolupráce s CAMP otevírá dveře mainstreamovému publiku, které je exponenciálně větší než Web3. A to bude pro Doodles neuvěřitelná příležitost k onboardingu. Držitelé Doodles NFT budou mít v CAMPu speciální přístup a výhody, včetně bezplatného vstupu, merch kreditů a možností vlastní tvorby.
Co můžeme od tohoto partnerství očekávat;
- Merch zaměřený na děti a rodiny
- Specializovaný obchod s hračkami od Doodles
- Přes 550 metrů čtverečních pohlcujících zážitků pro celou rodinu
- Přes den zážitkový program pro rodiny
- Večer zážitkový program pro dospělé
- Představení Doodles široké veřejnosti
Toto je určitě zajímavý způsob jak přiblížit Doodles široké veřejnosti zcela novým způsobem.