Haribo a Fujitsu si zaregistrovaly ochranné známky pro Web3 a NFT
Haribo a Fujitsu podnikají proaktivní kroky k zabezpečení svého duševního vlastnictví v prostoru Web3 a NFT. Je důležité si uvědomit, že podání žádosti o patent nutně neznamená, že se produkt blíží. Je to však jasný důkaz zájmu těchto společností o prostor Web3 a jejich touhy chránit své duševní vlastnictví.
Haribo, německý výrobce cukrovinek známý svými gumovými medvídky, udělal odvážný krok do světa NFT. Společnost zaregistrovala přihlášku ochranné známky související s NFT u amerického úřadu pro patenty a ochranné známky dne 25. dubna. Je příznačné, že podala několik žádostí. Ty se týkají „digitálních sběratelských předmětů ve formě multimediálních souborů ke stažení“. Zahrnují také „audio a video nahrávky ke stažení, digitální avatary a kreslené filmy týkající se cukrovinek“.
V březnu japonský elektronický gigant Fujitsu podal přihlášku k ochranné známce. To zahrnuje širokou škálu služeb, včetně obchodování s kryptoměnami. Podání umožňuje společnosti Fujitsu prozkoumat směnu peněz a správu digitálních aktiv a také makléřské služby pro kryptoměny.