Michelin představil NFT kolekci a Michelin 3XPLORER Club s exkluzivními zážitky
Známý výrobce pneumatik, Michelin, oznámil svůj vstup do světa Web3 s uvedením svého projektu Michelin 3xplorer Club. V srdci tohoto klubu je kolekce NFT omezená na 5 000 kusů. Tato kolekce je prvním krokem ve strategii společnosti Michelin v oblasti Web3 a odráží ambici společnosti dále rozvíjet nové zážitky pro své zákazník a zároveň upevnit vztah se svou komunitou.
Tento klub nabízí členům NFT představující postavu Michelina, známého také jako Bibendum, který se narodil v roce 1889. Členové budou mít možnost účastnit se exkluzivních akcí a zážitků, včetně slavnostního odhalení výběru proslulého MICHELIN průvodce za účasti špičkových šéfkuchařů, stoletého výročí závodu 24 hodin Le Mans vedle MICHELIN Motorsport Teamu a MotoGP Grand Prix.
Michelin přitom nepracoval sám. Spolupracoval s vybranými partnery, včetně getbulldog.xyz, startupu specializujícího se na Web3 a NFT, Goeland Studia, digitální agentury zaměřené na virtuální a rozšířenou realitu a s METAV.RS, který je odborníkem na návrh Web3 a zážitků v metaverzu.
Prodej NFT kolekce byl spuštěn 16. října na Ethereum Blockchain za cenu 0,05 ETH za kus. Teo Bertrand, vedoucí oddělení Web3 u Michelin, vyjádřil ambice společnosti ve světě Web3: „Naším cílem je vytvořit skutečné spojení s naší komunitou, představit jim vše, co Michelin nabízí, zvláště mimo pneumatiky, a společně s nimi budovat budoucnost značky v Web3.“
Kromě těchto jedinečných zážitků společnost Michelin nabízí svým fanouškům také možnost účasti na loterii a komunitních výzvách. Jejich cílem je, aby fanoušci mohli společnost Michelin poznat zcela novým způsobem.
Jean-François Laforge, ředitel komunikace skupiny Michelin, shrnul cíle a vizi společnosti: „Více než 130 let MICHELIN usnadňuje mobilitu pro všechny a všude. Web3 je ideálním místem, kde můžeme spojit přátele Michelina s nadšenci pro inovace.“