Maison Margiela

Pařížský módní dům představil vlastní blockchainovou hru

Maison Margiela, pařížský módní dům, představil unikátní Web3 mintingovou hru inspirovanou svým ikonickým číslováním kolekcí. Ačkoli hra nemá jasný název, termín „blockchain bingo“ ji vystihuje velmi dobře.

K dispozici je 24 tokenů, každý spojený s čísly v rozmezí od 0 do 23. V následujících týdnech se hráči budou snažit vytvořit každé z těchto čísel a postupně postupovat v průběhu hry. Maison Margiela uvádí, že tato iniciativa položí základ pro jejich budoucí Web3 komunitu. A proč zrovna 23? Štítky oblečení Maison Margiela zobrazují čísla od 0 do 23, z nichž jedno je označeno kroužkem. Každé číslo představuje jednu z 23 různých kolekcí, a číslo označené kroužkem specifikuje, ke které kolekci daný kus oblečení patří.

Vzácnost tokenů se liší: je zde 15 000 tokenů s číslem nula a pouze 742 s číslem 23. Čím vyšší je číslo, tím vzácnější je token. Aktuálně aktivní token je označen kroužkem, a plně vytvořená čísla jsou zobrazena černě. Hra končí, jakmile prvních 100 účastníků vytvoří všechna 24 čísla, nebo podle rozhodnutí Maison Margiela.

Maison Margiela takticky využívá gamifikaci minting procesu. Přestože trh s NFT v poslední době stagnoval, sektor her neustále roste. Aktuální odhady od IPSOS hodnotí jeho tržní hodnotu na 385 miliard dolarů s predikcí, že by mohl do roku 2027 překročit 522 miliard dolarů.



Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..