Starbucks Odyssey
Zdroj: Starbucks

Starbucks ukončuje svůj Web3 věrnostní program Odyssey

Starbucks oznámil ukončení svého Web3 věrnostního programu Odyssey k 31. březnu. Tento program umožnil zákazníkům účastnit se kávových her a výzev, získávat digitální sběratelské známky ve formě NFT a využívat je k získání exkluzivních výhod a interaktivních zážitků. Starbucks také oznámil, že NFT tržitě Odyssey se transformuje na trh Nifty, což uživatelům umožní pokračovat v nákupu a prodeji svých známek Odyssey.

Starbucks spustil program Odyssey v září 2022, v době, kdy se kryptoměnový svět potýkal s významnými kolapsy v ekosystému Terra-Luna a těsně před kolapsem hlavní kryptoměnové burzy FTX. Program byl postaven na síti Polygon kvůli její nižší spotřebě energie​​ a levným transakcím.

Ukončení programu Odyssey spadá do širšího trendu, kdy společnosti ukončují své aktivity v oblasti NFT. V lednu GameStop oznámil uzavření svého tržiště NFT po postupném omezování svých kryptoměnových služeb v posledních dvou letech. Podobně technologický gigant Meta (dříve Facebook) ukončil své funkce NFT na svých sociálních platformách Facebook a Instagram jen 10 měsíců po jejich zavedení​​.

Crypto experti však NFT dlouhodobě věři. Oh Thongsrinoon, hlavní marketingový ředitel skupiny Altava, která spojuje luxusní módní značky s Web3, věří, že NFT přesáhnou oblast profilových obrázků a najdou mnoho dalších uplatnění v nejrůznějších průmyslových odvětvích​​.



Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..