Ticketmaster

Ticketmaster testuje předprodej vstupenek s podporou NFT

Ticketmaster představil funkci, která umožňuje umělcům nabízet exkluzivní vstup na akce pro majitele určitých NFT. Tato forma prodeje vstupenek pracuje s tokeny založenými na Ethereu uloženými v digitálních peněženkách, jako je MetaMask nebo Coinbase.

Heavy metalová skupina Avenged Sevenfold (A7X) si tuto funkci původně vyžádala jako odměnu pro majitele své NFT kolekce Deathbats Club, která byla uvedena na konci roku 2021. Umělci mohou nabídnout i další výhody, jako jsou určitá místa k sezení nebo individuální cestovní balíčky spolu s předprodejem vstupenek.

„Umělci nyní mohou poskytovat exkluzivní přístup a výhody vybraným fanouškům“ řekl David Marcus, viceprezident Ticketmasteru. Tento vývoj následuje po zavedení předchozí služby Ticketmasteru, která umožňovala prodejcům vydávat NFT před, během nebo po akcích.

Ticketmaster již vytvořil více než 5 milionů NFT na blockchainu Flow, který založila v roce 2019 společnost Dapper Labs známá projekty jako CryptoKitties a NBA Top Shot. Ticketmaster také využil Flow k distribuci více než 70 000 pamětních NFT u příležitosti Super Bowlu v roce 2022.



Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..