Značka Adidas oslavila příchod nositelných kousků NFT tajnou akcí. Co se na akci stalo?
Zejména ti, kteří se v NFT pohybují o něco déle, už vědí, že jednou z největších sportovních značek ve světě Web3 je Adidas. Značka vydala skvělou NFT kolekci, na kterou později navázala uvedením první vlastní wereable kolekce.
Přestože si jej uživatelé objednávali již v létě, nyní společnost konečně přistoupila k jeho oficiálnímu vydání a při této příležitosti uspořádala akci, na kterou pozvala jen několik VIP hostů. Konala se na zajímavém místě v Miami a přístup na ni mělo několik držitelů BAYC, MAYC, Punks Comic a Founders Dao. Adidas Originals očividně ví, jak uctít své hosty, a tak pro ně připravil zajímavý program.
Akce, která se konala v Galerii Rudolfa Budji, byla rozdělena do několika experimentálních oblastí. Po příchodu hosté vstoupili do první místnosti, ve které byla 360stupňová expozice značky „Virtual Gear“. Návštěvníci si mohli prohlédnout různé více i méně bláznivé kousky oblečení na různých virových avatarech. Nikoho nepřekvapilo, že cílem společnosti Adidas bylo ukázat těmto VIP účastníkům, jak daleko jsou schopni zajít na své Web3 cestě.
Uživatelé se pohybovali mezi virtuálním a reálným světem, vyzkoušeli si vstup do Adidas Metaverse a zároveň měli možnost navázat vzájemné kontakty. Nezbývá než doufat, že podobné události nebudou dlouho trvat ani u nás.